وجود ایراد فنی:
در صورت وجود ایراد سخت افزاری در محصول خریداری شده حداکثر تا 3 روز پس از دریافت محصول، آن را به ما اطلاع دهید.
بازگشت کالا در صورتی قابل قبول است که به جعبه محصول ایراداتی اعم از(آسیب دیدگی_پارگی_مخدوش شدن) وارد نشده باشد.
بازگشت کالا در صورتی امکان پذیر است که شامل ایرادات فنی و ظاهری(خط وشکستگی) که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده است نباشد.
وجود ایراد فیزیکی و ظاهری:
ایراد فیزیکی مانند شکستگی شیشه و خط و خش باید فوری به کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود و در صورت لزوم این فرایند میتواند حضوری باشد.
خریدار باید از لحظه بازکردن جعبه گوشی فیلم داشته باشد( فیلم بدون وقفه و همخوانی با تاریخ).
خریدار در صورت مشاهده ایراد ظاهری(خط و خش و شکستگی) نباید اقدام به فعالسازی دستگاه کند در صورت فعالسازی بازگشت کالا به هیچ عنوان مورد قبول واقع نمیگیرد.
وجود مغایرت:
در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت دارد از طریق تماس تلفنی این موضوع را به ما اطلاع دهید.
انصراف از خرید:
در صورتی که از خرید خود پشیمان شده اید حداکثر 3 روز زمان دارید تا این موضوع را به کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی درمیان بگذارید (این فرایند در صورتی قابل قبول است که جعبه دستگاه و شیرینگ دستگاه باز نشده باشد و فرایند فعالسازی نیز انجام نشده باشد).
لازم به ذکر است که بازگرداندن کالا طبق شرایطی که تعریف شده فقط به مصرف کننده تعلق میگیرد و اگر شخصی کالایی را به تعداد خریداری کند و سفارشات بالایی داشته باشد نمیتواند از قانون منصرف شدن از خرید استفاده کند.
در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا یا بعد از ارسال آن درخواست انصراف از خرید را بدهد قیمت کالا بر اساس قیمت روز آن کالا برای او حساب خواهد شد.
برگرداندن کالا در صورت تایید کارشناسان رادین تل امکان پذیر خواهد بود.
در صورتی که از خرید خود منصرف شده اید تمامی هزینه حمل و نقل کالا بر عهده شما می باشد.
گوشی های دارای گارانتی شرکت های واردکننده و خدمات دهنده:
تمامی دستگاه ها دارای گارانتی و ضمانت شرکت های واردکننده و خدمات دهنده آن محصول هستند و طبق شرایط تعیین شده شامل خدمات و ضمانت از سوی این شرکت ها قرار میگیرند.
نحوه مرجوع کردن کالا و رسیدگی به آن:
با رعایت شرایط تعیین شده و تایید کارشناسان ما شما میتوانید کالای خود را مرجوع کنید.
لازم به ذکر است که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز است و همچنین نوشتن روی جعبه کالا یا برچسب زدن روی آن و آسیب دیدگی جعبه ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
برای مرجوع کردن کالا تمامی لوازم همراه آن به همراه فاکتور فروش مورد نیاز است و باید آن را درون جعبه دستگاه قرار دهید.
ایراد های اعلام شده روی دستگاه مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت و معیار عمل این سایت نظر کارشناسان آن است.
فرآیند رسیدگی به کالاهای مرجوعی تا حدودی زمانبر است و این فرآیند گاهی ممکن است تا 4 روز زمان ببرد و پس از تایید کارشناسان در مورد وضعیت کالا با شما تماس گرفته خواهد شد.
نحوه ارسال کالا از سوی ما:
ارسال کالا از سوی ما به دو روش صورت میگیرد، اگر ساکن تهران هستید میتوانید از طریق ارسال فوری از سوی ما اقدام کنید و با پرداخت هزینه کالای خود را در بازه کمتر از 24 ساعت دریافت کنید همچنین ساکنین تهران نیز میتوانند گزینه ارسال از طریق پست پیشتاز را هم با پرداخت هزینه انتخاب کنند.
مشتریان محترم میتوانند کالای خود را به صورت حضوری از دفتر سایت رادین تل دریافت کنند.
خاتمه:
ثبت نام و خرید از این سایت به معنای رضایت و صراحت کامل مشتری نسبت به قوانین و مقررات این سایت است و همچنین ساعت پاسخگویی به شما مشتریان محترم در مورد مشکلات امور خرید از ساعت 11 الی 17 میباشد.